värsta dagen ever

Yo peppz! som sagt så vet nog dom flesta att justins biljetter släpptes idag! Jag och evve gick upp klockan 5 typ, man skulle sitta lite innan o trycka F5 på ticnet så de inte laggade, vilket vi gjorde!! När klockan blev 9 va de dax! 
O såklart ska sidan uppdateras, den uppdaterade i 1 timme o 25 fkking minuter!!!!!!!!!!!!! sen när den nästan va klar så började den om .. men sen hann vi inte beställa till den andra konserten, har gråtit bara LITE ^^ idag, är helt knäckt, sitter o tröstäter en massa godis! KOMMER INTE LÄMNA MITT RUM föräns jag fått biljetter , vi ska yp beställa från tradera/blocket ,SKA HA GOLDENCIRCLE! lät som en jirig liten snobb där men aja .. ,

 
annars har de vart en helt OK  dag, shoppade lite, åt , osv... HOPPAS NI FÅR DET GRYMT! alla ni som fick biljetter♥, om de e nån som ska sälja 2 GC biljetter eller A-B sittplats,
så kontakta mig på facebook: ebba thielebeule .
SKULLE BETYDA SÅ OTROLIGT MKT ♥

Kommentarer
Postat av: YEEY SCORE!

låter kul med shoping i alla fall

2012-07-08 @ 15:58:25
URL: http://salukis.webblogg.se
Postat av: matilda

Hej!
Hur smakar helloKitty drickan? :)

2012-07-11 @ 18:58:57
URL: http://www.soonduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0