svar på frågestunden


Vem gillar du?
Gillar ingen speciellt just nu .. på '' de '' sättet

Gillar du någon i 6:an ?
Ja .. har en massa vänner i 6:an :D
Skulle du kunna sälja din rumpa till mig för 1100000000kr ?
HAHAHA, ne :P

Hur länge har du haft blogg ?
Denhär bloggen har jag haft i ca 2 månader

Varför just bieber och inte one direction killarna ? eller typ simpson ?
Vet inte .. tycker justin är grym bara ! ♥

Hur många bloggar har du haft?
3 stycken tror jag

Bästa vän i Arboga?
Nella

Hur många gånger har du vart utomlands?
OJ ! de vet jag inte , men himla massa gånger :)

Vart vill du helst åka?(utomlands)
Ska ju till thailand nu .. men skulle vilja åka till USA !

Gillar du någon kille just nu?
Nej .. eller jo , gillar en massa killar :P

Varför började du blogga?
Tyckte det verkade kul :)

Vad har du för planer inför framtiden?
Jag ska skaffa en liten chihuaua och flytta till L.A elr florida  .. sen bli tsm me nån super het fotbolls spelare ! :D

Hur är du som person?
hmm .. Tycker de är svårt att beskriva mig själv .. men är nog ganska sprallig, glad, töntig och snäll

Vad/vem får dig att le?
Mina vänner

Rökt någon gång?
nej
Oskuld?
Jag är 11 ( 12 i oktober ) vad tror du? :P

När fyller du år?
21 oktober

tycker du om din blogg?
tycker den är färgglad och ganska knasig :)

Tycker du om att blogga?
Ja .. annars skulle jag väll inte blogga ? :O

Om du skulle samla på nått, vad skulle de vara?
justin bieber saker

favorit serie?
hmm .. F.R.I.E.N.D.S är ganska bra .. men har ingen speciell '' favorit ''

favorit glass?
hallon sorbet

snyggaste kändis killen?
DE VA VÄLL EN KNASIG FRÅGA ? justin bieber förståss ! :D

vad tkr du om mig? ( thida )
du är grymt fin, söt o skulle vilja lära känna dej bättre ! :)

Hur skulle du beskriva Justin Bieber med 3 ord?
GRYMMASTE KILLEN EVER!

Vad hade du sagt till honom om du bara fick säga ett ord?
YouAreAmazing

Skulle du kunna kyssa en kulle som du bara träffat några gånger?
Klart, om jag gillade honom förståss :P

Kan du inte ladda upp en video när du sjunger?
HAHAH, de tror jag inte ni vill ! ;)

Gillar du mig? ( rebecka kupari )
JA! du är awesome ! :') (gillar dig som vän förståss :P )

Vem är du kär i ?
Är inte kär i nån just nu ! :D

Gillar du ditt utséende?
kan inte säga att jag hatar de .. men ^^ ;)

Hur många seriösa förhållanden har du haft? Isåfall med vem?
ojojoj .. jag vet inte hur många ! :O

Dröm utseende ?
jag vill se ut som keela ! www.keela.se

Bästavänner ?
OH ! har massa ''bästa vänner'' men min bästa tjej kompis är felicia & bästa kill kompis är sebbe :D

Bästa resa ?
Thailand 2009 - men åker ju t thailand igen på lördag ! den resan kommer nog bli bäst ;)

Sport ?
Street dance

Unika läsare ?
200-350 :)

Haft blogg innan denna ?
YEESS ! men den är så usscchhiig så tänker it länka den :P

Musik ?
allt utom dansband, rock'n roll ,o lugn musik :s

Beskriv din drömkille ?
Ganska lång
blond elr ljusbrun hårig
MAG RUTOR !
bruna ögon
märkes kläder
( o sen snäll, rolig o så :P )

Vad skulle du vilja göra innan du dör?
Kyssa en vit delfin (som justin bieber har gjort) och träffa justin!

Är du kär?
ne :(

Vart skulle du vilja åka?
Förrutom thailand, så nån stans i usa

Favoritkändis?
men hallå?:O har du inte förstått de än :P

Vart vill du bo när du blir stor?
USA !

Läser du min blogg? (emelie åslund)
isåfall vad tycker du om den?
Ja jag läser den !
tycker den är grym ! :)

vilken kille skulle du hälst ha sex med svara i privat chatt till dom här killarna : DAN H, JIMMY H,SEBBE D,MAX B,LINUS J, SEN LILLA yOuSEF H,?
hahah, .... ja du ..

Vem gillar du mest av killarna i f-6?
hmm.. vet inte .. ingen speciell på ''de'' sättet . men dom flesta är ju as coola boys'

Läser du min blogg? (Nella)
Vad tycker du om mig?
ja de gör jag ibland :D
du är awesome!

Favorit blogg?
keela.se

Vad tkr du om mig? (linnea)
Du är grymt kul, o hel knasig!

Hur fixar man så man får en "bild" i kommentarfältet?
minns inte exakt, men gå in på designadinblogg.se , o sen sök i rutan ''bild i kommentarsfältet'' så står det :)

Kommer du sakna oss nu när du åker t thailand?
ÅHH! det är klart, kommer sakna alla underbara vänner! ♥

Ska de bli kul att åka t thailand?
YEEAAH! är sjukt taggad :D

Vad tycker du om mej?(Anjali)
tycker du är grym!

Bästa vänner?
har himla många ^^ men den allra bästa är nog felicia

vrf är du så fjollig?
HAHAH, ja vet inte :O
btw tar det inte dåligt :D

Vad tycker du om mig?(frida pallin)
Läser du min blogg?
känner dej inte, men du verkar grym!
visste it att du hade blogg faktikst, så nej ;p

Varför började du blogga?
det verkade himla skojigt

Gillar du din blogg?
de gör jag väll :D

vad tycker du om mig?(sebbe)
du är grym! o min bästa kill kompis ^^

Vem är den första du skulle kunna bli lebb med och varför?
skulle inte bli de alls? inte för att ja har nåt emot folk som är de men :)


Kommentarer
Postat av: Therese

fin blogg :D allt bra?

2012-03-16 @ 16:09:08
URL: http://nattstad.se/therese.postner
Postat av: Therese

hehe tack :$ vad gör du då? =)

2012-03-16 @ 16:17:10
URL: http://nattstad.se/therese.postner
Postat av: amel

bloglovinbyte? Eller vill du kanske vara med i min veckans blogg tävling?

2012-03-16 @ 16:29:57
URL: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: amel

följer dig nu =) Blev nr.14

2012-03-16 @ 16:37:13
URL: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv; tack :)

2012-03-16 @ 16:39:28
URL: http://veroonicamartensson.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: tack,så jätte mycket för att du skriver att du gillar min blogg. Hoppas du får en bra helg:)

Kram

2012-03-16 @ 17:58:48
URL: http://moasfotobok.blogg.se/
Postat av: Ella

Tackdesamma !!:)

2012-03-16 @ 18:03:36
URL: http://lookslikewe.blogg.se/
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din fredag varit? :)

Har du lust för att göra ett länk byte? :)

2012-03-16 @ 22:01:27
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0