sunglasses

YUHU.
Drog in t stan imorse, shoppade en massa kul.. om ni läst gammlare inlägg i min blogg så köpte jag rosa solglasögon me kedja på? NI VET? sånna som keela & caty har(fast rosa)? Iaf.. köpte svarta sånna nu, helt onödigt men what ever?o.o sen köpte ja underkläder, smink- eyeliner & fondacion, nytt iphoneskal, köpte skor t skolavslutningen, en typ kort skinnjacka o lite mer t de. ikv blire tacokväll hiih :'p
La inte upp bilder på underkläderna - en vit bh & vita trosor, alla vet väl hur de ser ut? :)
skolavslutningsgrejjsettt blir en hemlis ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är solbrillorna köpta ?

2012-06-06 @ 18:10:33
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Jag är mitt i ett bloggbyte och behöver veta om du följer mig på Bloglovin. Gör du det? Om jag inte får något svar kommer jag tyvärr ta bort dig från Bloglovin. Om du med säkerhet vet att du redan svarat behöver du inte bry dig om kommentaren. Tacksam för svar!

2012-06-07 @ 07:41:12
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: sös

snygga saker :)

2012-06-07 @ 16:03:50
URL: http://sgrytli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0